torsdag den 10. maj 2007

Library Thing

Jeg har leget lidt med i My Libary og valgt 5 bøger men kunne kun paste 3 med over i bloggen.
Jeg vil kun have bogsiderne frem! Så forsøgt jeg med flere titler og fik kun 2 på. Det er lidt af en gåde? --Igen har jeg forsøgt med Mikkels hjælp og har nu alle titler men kan ikke fjern texten og kun have covers på! Gerne kommentarer til det jeg gør forkert!
12.5. Nu har jeg brugt lidt tid i Library Thing- så bliver jeg jo klogere. Det er vigtig at vælge nogle covers som er tilgængligt til visning! "user provided" Så valgt jeg at change coveret og så virkede det helt som jeg vil! Det er en fordel at kunne kende bøgerne på engelsk!

3 kommentarer:

doboo sagde ...

hej søde det er godt at du er med NU ;)

Bente Jensen sagde ...

Jeg er ikke helt sikker på, om det her er svaret på dit spørgsmål, men når du skal vælge "style" for din widget, vælger du "Random book covers", så dår du kun omslagene. Prøv det og hvis det ikke hjælper, så send mig en mail, så får du et mere fyldestgørende svar.

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak