lørdag den 5. maj 2007

Ferien giver tid til Bloggen!

Nu har jeg haft tid i min ferie til at oprette bloggen í 23ting. Nemt var det! Jeg ved dog ikke hvad jeg skal bruge det til! Jeg håber at I vil bruge vores faglige blog KKBfag til interesse for materialevalg! http://kkbfag.blogspot.com/

SMS, Skype og Googletalk har jeg brugt i flere år til at have kontakt til familien og gamle venner i Canada! Min billeder er lagt ud i Picassa http://picasaweb.google.com/lillemorl og bliver redigeret efter behov. Til dem som kender mig ved de, at jeg til enhver tid fortrækker den personlige kontakt! :-)

Nu er en meget tiltrængt ferie forbi, solen har jeg nydt og jeg vender tilbage til lister, udlånsvagter, oprydning og udstilling ,bogpleje, BK- lånere, og ikke mindst det vigtig materialvalg! Så bliver der næppe tid til mere i 23ting før jeg får ferie igen! Der tager dog jeg til Canada!

2 kommentarer:

Johan sagde ...

Meget flot blog du har fået der.

Iver Kofoed sagde ...

Jeg er meget imponeret !