mandag den 21. maj 2007

Last.fm

Nu har jeg leget lidt med last.fm. Linket er på men jeg tvivler på at jeg vil bruge det meget. Hjemme har jeg min dab radio ved siden af computeren og min anlæg kan jeg jo også høre. Så holder mig meget af stillheden mens jeg arbejder. Der er så meget gang i det i Nørrebros udlån, så da jeg endelig kan sidde på kontoret så hviler jeg mig i fred og ro! Men her skulle der gerne være lidt Poul Simon og andre lignende. Der var meget at vælge imellem men han passer til min sindstemning i aften


2 kommentarer:

Vibeke Rothoff Danielsen sagde ...

Hej Lillemor
Du leger rigtig med din blog, hva? Jeg er bagud igen, efter et par fridage.
Hav det godt til vi ses.
KH
Vibeke

Anonym sagde ...

Hej Lillemor.
Hold da op hvor du kan. Det er sørme da en flot blog du har lavet dig. Ja man kan bruge rigtig rigtig meget tid på det, ik?
Knus Kirsten