lørdag den 7. juli 2007

Slut med 23Ting

Så er 23Ting gennemført. Jeg har stort set lavet alle opgaver hjem fra min egne computer. For det først har jeg slet ikke haft tid på arbejde til at sidde med det og også fordi min computer på arbejde var så langtsom og gik ned med enhver ny program. Nu har jeg fået en ny - tak til Hans og Claus!- og selv GUI funker fint!

Mange af opgaver i starten kendte jeg særdeles godt. Msn og Googletalk/Skype har jeg brugt i årevis med kontakt til familie og vennerne i Canada.
Det var fint at stifte bekendelse med noget som var lidt lege prædede så jeg ved nu lidt om dem, men jeg tvivler på at jeg vil bruge dem selv. Second life gider jeg slet ikke! LibraryThing var sjov men lidt "so what!" Til gengæld bruger vi nu Flickr på vores hjemside. Det er en god måde at præsenterer de arrangementer på Nørrebro bibliotek.
Jeg synes at det var irriterende at skulle oprette kontoer i mange af opgaverne, selv om jeg forsøgt at bruge det samme navn og password i dem.
Bloggene ligger nu på nettet. Det har ikke været den stor interesse med kommentarer os iblandt og den tvivler jeg nu på selv om det var da sjovt at lave bloggen. Jeg vil personlige altid fortræk en personlige snak om "ting". Der kunne have været en debat i bloggene om faglig problemmer og frustationerne i KKB, men det var GULD værd da vi mødt op til det medlemsmødet på Vigerslev!!!! Det "ryker" at snakke sammen med kollegaer i en hyggelige forum!
Om 3 uger er det en meget tiltrængt ferie i Canada som kalder!

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke. Så kan du tage til Canada med god samvittighed, jeg er rigtig misundelig og du må klappe en Mountie fra mig og spise nogle pandekager med ahorn sirup. Hvis du skal til London kunne det være sjovt at se nogle billeder derfra, når du kommer tilbage.
Tak for dine kommentarer og tak fordi du har gidet lege med os.

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog